Merkevarebygging
Logo og visuell profil

Visuell merkevarebygging er det vi jobber aller mest med. En av våre verdier er helhet – og det legges stor vekt på nettopp det under denne prosessen. Som designere er vår oppgave å ta det vanlige – bokstaver, geometriske former og bilder – og gjøre de meningsfylte og unike for den aktuelle bedriften.
Den grafiske profilen kan på mange måter ses som en del av bedriftens identitet, og er en veldig sentral brikke for å lykkes i dagens marked. Det er gjerne denne kunder husker når de tenker på produktet eller tjenesten din. Dette kan være alt fra logo, symbolbruk, grafiske dekorelementer, farger og font, til bildebruk og illustrasjoner.
Innen markedsføringsfaget er det et uttrykk som lyder TOM – top of mind – det kunden husker først. For at din bedrift skal være kundenes TOM kan det lønne seg å investere i en unik visuell profil, slik at kundene får en knagg å henge bedriften på, og unngå at den går i glemmeboken.
Her kan vi bidra på flere måter, enten du er nyetablert og ønsker å begynne fra scratch, om eksisterende logo er noe utdatert og trenger en oppgradering, eller om du bare vil bytte ut hele greia.